Sale konferencyjne
Dlaczego warto?
Katowice z roku na rok rozwijają się w dynamicznym tempie. Miasto stało się ważnym centrum zarówno akademickim, jak i biznesowym. DL Space posiada atrakcyjną i bogata ofertę dla wszystkich firm i osób planujących organizację szkoleń, warsztatów, spotkań biznesowych czy rozmów rekrutacyjnych. Zarówno organizatorzy, jak i uczestnicy spotkań, mogą liczyć na profesjonalną pomoc i zaangażowanie doświadczonego personelu, dla którego nie istnieją zadania niemożliwe do zrealizowania.
Wnętrza naszych sal gwarantują atmosferę skupienia i koncentracji dzięki eleganckim , stylowym i klimatycznym wykończeniom.
Prestiż i perfekcyjna lokalizacja
„Złota” sala konferencyjna w DL Space Premium to starannie przygotowana przestrzeń, która będzie doskonałym miejscem dla spotkań biznesowych, spotkań zarządów bądź szkoleń.

Jeśli szukacie Państwo kameralnego miejsca na spotkania biznesowe w prestiżowej lokalizacji, idealnym rozwiązaniem będą sale spotkań „zielona”, znajdująca się na powierzchni DL Space Premium.

„Szara” sala konferencyjna w DL Space Atrium to przestronne, klimatyczne miejsce z pełnym dostępem do wyposażonego aneksu kuchennego i przestrzeni idealnej do zorganizowania bankietu po zakończonym spotkania.



Każda z naszych klimatyzowanych sal konferencyjnych posiada w standardzie nowoczesne urządzenia biurowe oraz sprzęt audiowizualny.
Dzięki najwyższym standardom obsługi nasi klienci otrzymać mogą pełne wsparcie organizacyjne w kontekście przygotowania firmowych wydarzeń.